گزینه من در مرحله 4 نارسایی کلیه چه با GFR 21

جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

گزینه من در مرحله 4 نارسایی کلیه چه با GFR 21

گزینه من در مرحله 4 نارسایی کلیه چه با GFR 21
گزینه های من در مرحله 4 نارسایی کلیه با GFR 21Chronic بیماری کلیه ها چه هستند "قاتل خاموش" در نظر گرفته شده است ، زیرا در مراحل اولیه علائم کمی وجود دارد . هنگامی که یک بیمار پیشرفت به مرحله 4 نارسایی کلیه با GFR 21 ، عملکرد کلیه خود را به شدت کاهش یافته است. برخی از خستگی ، خارش و تورم ایجاد می شود. گزینه های درمانی برای این اختلال چه کسانی هستند؟ با پزشک آنلاین ما برای مشاوره شخصی چت .
گزینه های موجود برای مرحله 4 نارسایی کلیه و GFR 21 ممکن است شامل موارد زیر باشد:
درمان با غذا
خوردن یک رژیم غذایی مناسب می تواند به حفظ عملکرد کلیه و سلامت عمومی کمک کند. یک رژیم غذایی سالم باید به کم پروتئین ، فسفر کم ، کم پتاسیم و سدیم کم است . برنامه غذایی با توجه به نتایج کار آزمایشگاهی هر بیمار را جهت رفع نیازهای منحصر به فرد ساخته شده است. اگر شما می خواهم برای بدست آوردن بهترین درمان غذا در وضعیت شما ، لطفا به ما ایمیل در kidney-support@hotmail.com با گزارش آزمون خود . پس از تجزیه و تحلیل آن ، کارشناسان ما توصیه های مفید تری ارائه می کنند.
ب . درمان طب طبیعی
به منظور جلوگیری از توسعه مرحله 4 نارسایی کلیه با GFR 21 به مرحله 5 ، درمان طبیعی به نام درمان آلودگی خون است که برای افراد مبتلا به این بیماری توصیه می شود . از طریق از بین بردن علت ریشه ای مشکل کلیوی ، بیماری های کلیوی را می توان اساسا درمان می شود.
آلودگی درمان خون می تواند مرحله 4 نارسایی کلیه با GFR 21 به طور موثر از بین بردن مواد مضر در بدن باتکنیک پیشرفته ترین تصفیه خون ، مکمل تغذیه و عناصر ضروری به بازگرداندن مکانیسم های فیزیولوژیکی بدن ، ترمیمسلول های کلیه اختلال و بافت و تنظیم درمان سیستم ایمنی بدن.
ج . شیوه زندگی سالم
در نظر گرفتن تمامی داروهایی که توسطپزشک تجویز می شوند . آیا تمرینات (مانند پیاده روی ، آهسته دویدن، تای چی ، و چیگونگ ، یوگا ) به طور منظم . سیگار را ترک کنید . مصرف سبزی های امن برای بهبود مرحله 4 نارسایی کلیه و GFR 21 . این داروی گیاهی شامل قاصدک ، گون، جینسنگ ، ابریشم ذرت ، و غیره است لطفا یک پیام را ترک در زیر اگر شما علاقه مند به دانستن لیست گیاه دقیق است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4 نارسایی کلیه, GFR 21,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.